Uppdatering av veckan som gått

Hm, kommer knappt ihåg vad jag kört... Inte blivit så mycket träning heller inför tävlingen i Danmark då jag ville vara utvilad i kroppen.

MÅNDAG
Sista passet på CFN innan Danmark.

Dagens Pass

Marklyft 8-8-8-8 80%, Körde 40-50-50-50 kg - lite väl lätt men tog det lugnt inför lördagen.
Ryska Svingar 8-8-8-8 80%, Körde 24-24-32-32 kg

 

3 min maxdistans rodd -  709 m


1 min vila

 

12 min AMRAP

16 Svingar16kg
24 Mountainclimbers
12 Sit-ups

Resultat: 8 varv

TISDAG
Vila

ONSDAG
Träning på Friskis. 10 min rodd som uppvärmning sedan teknikträning i snatch med 20 kg stång och lite pistols.

TORSDAG
Vila

FREDAG
Vila och resa ner till Köpenhamn. Åkte med Veolia ner till Malmö Syd och bytte där för vidare resa till Köpenhamn. Otroligt dålig luft och jättevarmt i kupén på Veolia-tåget, det var billigt men var helt slut när vi kom till Malmö Syd efter tågresan! Väl i Svågetorp när jag ska köpa biljetter till Köpenhamn glömmer jag dessutom mitt bankkort i biljettautomaten. Smart. Upptäckte det först när vi kom till hotellet men hann spärra det innan några pengar försvann i alla fall!
Bodde på ett riktigt fräscht hotell, Wake Up. Låg centralt, endast 1 år gammalt och överkomligt pris. Vi blev dessutom uppgraderade pga strul med bokningen så hamnade högt upp i hotellet med utsikt över hela stan!
Efter incheckning gick vi på jakt efter kvällsmat och åt för första gången på KTF (Kentucky Fried Chicken). Riktigt god wrap hade de!

LÖRDAG
Tävling! Skriver mer om det i ett senare inlägg, ska dessutom komplettera med bilder som inte är inlagda på datorn än.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0