Fuerteventura

Jag och Hannes tröttnade på våra respektive skador så vi bestämde oss för att ta en sista minuten till Fuerteventura för att tänka på annat! Där har vi befunnit oss över påsken (en vecka totalt) och kom hem i torsdags natt.

Det blev en avslappnande vecka på en väldigt blåsig ö! Ingen träning utöver den dagliga rehaben. Tyvärr blev det inte så mycket promenerande som vi ville då min höft sa ifrån. Frustrerande då man vill se så mycket som möjligt när man är på ett nytt ställe!

Väl hemma igen känner jag mig lite mer taggad att träna igen i alla fall. Har (och är) varit riktigt tråkigt och omotiverande att inte kunna träna som man vill och inte veta när skadan ska bli bra. Men nu ska jag se till att göra det bästa av det hela!

Bjuder på lite bilder från veckan (kameran användes tyvärr inte alltför flitigt).


Vita stränder och turkost vatten - härligt!


Det var riktigt blåsigt några av dagarna, även regnigt - vy norrut från vår balkong.


Strandpromenaden i en ort (Morro Jable) några mil söder om där vi bodde (Costa Calma).


Lite höftrehab på G, ska göras några gånger per dag. :)


Hannes.


Mot Playa Esmeralda i söder - jättestor strand!


Fin färg på vattnet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0