Into the wild

Idag blev det en planerad vilodag, rätt skönt men tycker alltid det känns lika tomt att inte träna efter jobbet! "Träning är livet" stämmer fortfarande trots skadan.

Angående jobb så är det snart dags för fältarbete. I vecka 26 bär det av norrut för sitebesök och Sodarinstallationer. Får se hur det kommer gå med min höft då det normalt blir massa vandrande men i vilket fall ska det bli kul, gillar Norrland!


Bild från ett norrländskt sitebesök i höstas. Härlig dag! Typ 3:e inlägget jag använder den bilden :)

Hade precis innan sitebeöket som bilden visar sett filmen "Into the wild" och låten "Society" är för evigt förknippad med den dagen! Jag och berget helt själva för en dag :)  Otroligt bra låt för övrigt och den som inte sett filmen bör göra det!



I morgon bär det av till Söderköping för syster Saras student och en Ford Focus är bokad för resan. Hade faktiskt just en sådan Ford på fältbesöket som tillhör bilden ovan, förvånansvärt rolig att köra men hoppas på att bli uppgraderad till en Volvo i morgon. Brukar ha tur! :)


Foto på bilen. Förevigar alltid de hyrbilar jag får tag på! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0