Det är sommar!

Vilken somrig långhelg det har varit! Lite väl varmt för min smak men har blåst en del så det har gått bra ändå!

I lördags begav vi oss återigen till fotbollsplanen för träning. Blev 4 x 15 av flyes i ringar, ringarmhävningar samt lite bålövningar. Avslutade med 4 x 2 min i plankan hemma på gräsmattan. Ska nog börja stega upp minuterna i plankan per set och köra färre av dem.


Ringarmhävningar.


L-hang, lyckades hålla benen en bit ovanför 90 grader ett tag i alla fall!


L-sit.

På kvällen sen höll jag i träningen för syster Sara. Såg jobbigt ut! :)

En simtur i Lillsjön hanns också med och om det inte varit för att Bella (hunden) försökte simma i kapp oss hela tiden hade det nog blivit en längre runda. Riktigt varmt i vattnet och höften kändes inte alls under simningen!


Sara, jag och Hannes på väg mot sjön.


Varmt i vattnet!


Bella.

I går blev det vilodag. Nöjde mig med att träna Sara igen. Vilodag idag med.

Precis hemkommen till Stockholm och nu blir det mat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0