Trött

Det är ansträngande med konferens på en helg och därmed i princip jobb i två veckor. Men kul var konferensen i alla fall! Har dock några timmar att sova i kapp nu! :)

Lite bilder från helgen:

Turbin nr 7 på Brahehus.

The real group framförde några låtar under invigningen av parken, riktigt duktiga!

Efter invigningen bar det av till Visingsö där vi spenderde de två kommande dagarna. Foto från färjan mot vindkraftparken.

Söndag morgon tog årets första dopp i Sverige plats från den här bryggan. Enligt uppgift var det 11 grader i ytvattnet på en mätstation i närheten vilket mycket väl kan stämma. Snudd på andnöd efter att ha doppat huvudet!

Lördag - Måndag (konferensdagarna) blev det ingen träning förutom promenad ner till vattnet, lite cyklande på Visingsö (gick faktiskt bra för höften tack vare hög sadel) samt ett pass med linedance.

-----------------------

Idag skulle jag varit på Friskis för instruktioner men hade inget inbokat så valde att åka hem istället. Alldeles för trött för att det ska kännas nyttigt och träna!

I fredags blev det träning på Friskis. Uppvärmning med medicinboll, axelrehab och annat. Sedan är jag inte helt säker på exakt antal av allt jag körde men det var något i stil med det som står nedan.

Kb floorpress: 3 x 15/15 med 12 kg och 3 x 15/15 med 14 kg. Vanlig bänkpress och armhävningar fungerade inte idag.

4 varv av

15 höga kast med medicinboll (6 och 8 kg)
25 hollow rock/plankan ca 1 min

4 varv

15 medball hangpower clean (8 kg)
20 sit-ups (olika varianter)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0