L-sit på riktigt!

Hemträning igår. Pressfokus med diverse axelövningar med hantlar samt 100 armhävningar uppdelat på 10-5-5-...-5. Kändes taktiskt bra att dela upp dem med få armhävningar per gång men tog alldeles för lång tid. Min uthållighet i samtliga muskler är under all kritik...

Blev även lite L-sit träning. Med händerna på hantlar går det bra, fick även till några set på knogarna vilket jag inte lyckats med tidigare. Med andra ord kan jag numera köra L-sit på riktigt några sekunder i alla fall! :) Blev diverse annan bålträning också.

Ingen träning idag, besök hos osteopaten. Känns som om Ali är den första som har en teori som helt stämmer överrens med samtliga symptom jag har, lovande! Nu får dock nästa besök vänta 4 veckor eftersom jag snart reser iväg, blir spännande att se hur höften kommer klara av alla kommande promenader i Korea och Kina!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0