XC60 ska det vara!

Träningen igår blev ett benpass. Kom iväg sent från jobbet (massa att göra nu inför att jag går på semester i nästa vecka) och ville hinna hem till Idol så blev lite stressigt och hann inte med allt jag ville köra men detta blev av i alla fall:

Excentrisk benspark och lårcurl 3 x 10/10 vardera.

Benpress, enbenspress, vadpress 3 x 10 vardera. Allt i samma maskin omvartannat.

Enbens höftlyft på balansplatta: 3 x 15/15

Baksida lår på boll: 3 x 15

Höften kändes knepig och har varit sådär sedan i torsdags, jobbresan innebar inte så mycket vandring i fält men skonade inte heller min höft. På tal om jobbresan måste jag bara lägga upp bilder på den fina hyrbil vi hade och som jag fick köra under hela tiden! :) Behövde en bil med fyrhjulsdrift och de hade mycket lämpligt nog en XC60 inne! En vacker dag ska jag äga en sådan här bil!


Där vi hämtade ut bilen, fint ska det vara! :)





-------------------------------

Ok, slut på bilnörderiet och åter till träningen. Dagens träning blev med dragfokus:

Inåt- och utåtrotation i kabel: 3 x 10/10

Enarms latsdrag i kabel: 3 x 10/10

Strikta pull-ups: 4-4-4-3-2-1-1

Sittande rodd: 3 x 10

Ryggdrag: 3 x 10

Lite shrugs och annat för att stärka upp trapezius (är riktigt ojämn där).

Idag har höften känts värre än på länge, undrar om något hamnade snett igår på något sätt. Inte bra, hoppas det kommer tillrätta snart igen i så fall. Ska till osteopaten på måndag och om inte annat borde det bli bättre efter det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0