Enastående!

Klockan är över 23 och det är dags för kvällsmat. Sen torsdag som vanligt, tur att jag blivit bättre på att äta något mellan lunch och kvällsmat :)

Måndag
 
Halvkrasslig/vila.
 
Tisdag
 
Massa stretch och rörlighet. Även lite höft-knä-fot rehab. Knät är inte bra alls, segt.
 
Onsdag
 
Relativ lugn träning pga att jag fortfarande inte kände mig helt hundra. Värmde upp med diverse rörlighet och fram och tillbaka mellan superplankan och "stå med raka ben och händerna i golvet".
 
Strikta pull-ups: 5-5-5-5, de två första seten med vanligt grepp och de två sista med omvänt grepp. 
 
Hantelrodd mot bänk: 5-5-5-5-5, 16-18-20-20-20 kg
 
Halv dragon flag: 4 x 3. Här kände jag mig stark!
 
Strikta toes to bar: 3 x 5
 
Mellan ett av mina dragon flag set kom en medelålderskvinna fram och sa "du är enastående". Intressant kommentar att fälla men antar hon tyckte det såg bra ut när jag körde den övningen :)
 
Torsdag
 
Hann inte till Friskis för min första gyminstruktion (som turligt nog blivit avbokad) pga sena möten på jobbet men  blev en instruktion och lite träning i alla fall.
 
Hantelpressar: 5-5-5-5-5, 10-14-16-14-14 kg
 
Armhävningar: 10 x 10
 
Körde  även lite höft-knä-fot rehab.
 
Seg i tricpes idag trots avsaknaden av pressövningar i går. Men dragon flag brukar alltid dra bra i triceps så antar att det kommer därifrån. I övrigt bra träningsvärk i magen från igår vilket är lite jobbigt i samband med den rethosta jag har :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0