Press och godis

Bra pass i dag också och kroppen kändes över förväntan. Detta trots ett relativt tufft pass igår.

Uppvärmning med 11 min cykling och sedan höft-knä-fot rehab, följt av några pressövningar.
 
Hantelpressar: 8-5-5-5-5-5, 12-16-16-14-14-14 kg
 
Excentriska HSPU på viktplattor: 5-5-3-2. Segt att hålla emot i slutet vilket resulterade i lätt huvudvärk :)
 
Armhävningar: 5 x 15, 2 x 10, 1 x 5
 
Lite känningar i min högeraxel nu men kunde varit betydligt värre. Avslutar med en bild på en av våra godisskålar som vi fått till kontoret idag. Livsfarligt med fri tillgång till så stora mängder lösgodis. Mådde rätt illa i början på träningspasset i dag som reaktion på allt godis jag tryckt i mig under eftermiddagen :) 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0