PR i HSPU!

Fokus på pressar idag.

HSPU: 7-13(PR)-8-6-6. Hannes fick filma mitt andra set för jag ville se hur det såg ut när jag kippade och när jag började närma mig 12 st (gammalt PR) kände jag att jag lika gärna kunde försöka ta PR. Så  jag fortsatte helt enkelt och lyckades! Inget att skryta med 13 st men med tanke på hur lite HSPU jag ändå kört senaste året är jag nöjd!

Dips: 4 x 8, helt smärtfritt! Ibland har min axel en riktigt bra dag! :)

Kb-snatch: Några set med 3-5 st med 14-18 kg kb. Stör mig på att 20 kg kb:n har försvunnit på Friskis Svea, att gå från 18 till 24 kg känns lite väl mastigt i nuläget.

Lite armhävningar och diverse axelrehab.


Filmen med mina HSPU.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0