Strikt och kipping

Jag har märkt att jag glömmer skriva upp mycket av det jag tränat. Körde till exempel ett antal femmor i marklyft i tisdags förra veckan. Ytterst relevant att skriva upp så jag kan ha koll på hur det kändes och vilka vikter jag körde på så jag kan följa min väg tillbaka till "riktig träning" igen! Är ju trots allt en blogg som ska fungera som en form av träningsdagbok - får helt enkelt försöka uppdatera oftare!

Söndag (förra veckan)

Hemträning. Bål, diverse armar, rehab och väderkvarnen några gånger per sida.

Måndag

Osteopatbehandling. Instruktioner på Friskis under kvällen, lite rehab och stretch emellan.

Tisdag

Kipping pull-ups: 5 x 10

HSPU: 5 x 5, varav 1-2 st strikta per set och resterande kipping

Armhävningar: 5 x 10

Inåt- och utåtrotation i kabel: 3 x 10/10 för vardera övning.

Onsdag

Vilodag. Sega underarmar från gårdagen, krävs inte mycket för att trötta ut mina muskler i dagsläget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0