Framsteg hos osteopaten

Torsdag

Osteopatbehandling. Var helt rak i rygg och bäcken när jag kom dit vilket innebär att de bitarna inte gått tillbaka något alls sedan sist! Fortfarande kompression i vänsterhöftled dock, frågan är vad som är huvudorsaken till att just den biten alltid går tillbaka...

Fredag

Vila.

Lördag

Massa promenerande och lite hemmaträning plus rehab. Blandad träning för rygg, mage, armar samt lite höft- och benlyft. Körde även några set med excentriska tåhäv. Har kört det lite sporadiskt senaste veckorna men nu ska jag testa att köra det i alla fall två gånger per dag och se om det kan hjälpa min fot/vrist/hälsena på bättringsvägen.

Söndag

Rehab och allmän rörlighetsträning. Funderar på om mitt påstådda gangliom kan komma av generell överansträning i höger hand, handled och underarm. Haft lite problem med det senaste veckorna men inte tänkt så mycket mer på det, har dessutom känningar när jag sitter vid datorn så kanske har någon form av musarm?

---------------------------

För att göra inlägget lite roligare lägger jag in två bilder från norrlandsresan senast. Nämnde jag att vi hade tur med vädret? :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0