Egoboost :)

Lördag
 
Simning i Åkeshovs simhall. Löste upp en del av träningsvärken från dagen inan :)
 
100 m bröstsim
10 x 25 m crawl
6 x 25 m ryggsim
2 x 25 m benspark med flytbräda
2 x 25 m armtag med dolme
2 x 25 m crawl
2 x 25 m benspark med flytbräda
2 x 25 m armtag med dolme
6 x 25 m crawl
100 m bröstsim
 
Söndag
 
Träning på Friskis City.
 
Började med 1000 m i SkiErgen följt av höft-knä-fotrehab. Och faktiskt 3 min löpning på löpbandet! 
 
Excentriska pull-ups: 3 x 5, kippade upp och höll emot på vägen tillbaka.
 
Stångrodd: 5 x 5 med 40 kg
 
Raka marklyft: 5 x 5 med 40 kg
 
Höftlyft, excentrisk benspark (5 x 8/8)  och någon variant på raka marklyft med gummiband (5 x 15).
 
Avslutade med 1000 m i SkiErgen. Känns att jag blivit uthålligare här, får nog tacka simningen för det! I övrigt  mycket stretch under dagens träningspass.
 
Excentriska pull-ups. Jobbigt men nyttigt och köra med brett grepp!
 
Kul grej på gymmet idag var att en tjej kom fram till mig och sa "jag måste bara säga att jag tycker du har så j-vla snygg och vältränad kropp". Egoboost :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0