Sjukgymnastik och drag

Idag var jag först hos min sjukgymnast som jobbar med höft-knä-fot. Gick igenom alla mina övningar och det var framsteg i samtliga så fick lite försvårningar av vissa. Sedan blev det en sväng till Friskis för ett dragpass. Min vänsterhand kändes kass så blev inte lika mycket som jag tänkt köra, men en del blev gjort i alla fall.
 
Utåtrotation i kabel: 3 x 8/8
 
Enarmslatsdrag i kabel: 3 x 10/10
 
Sedan en WOD, fast utan intensitet, bestående av 5 varv med:
 
5 stångrodd 40 kg
5 strikta pull-ups (vanligt grepp)
 
Kanske inte det mest optimala för min hand eftersom det blev ganska mycket grepp men nu blir det vila två dagar så hoppas det hjälper handens läkningsprocess.
 
Bilden får symbolisera att jag ska norrut med jobbet imorn :) Tyvärr ska jag inte till en lika spännande site som på bilden men förhoppningsvis blir det bra väder iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0